Tiny Mouse

četvrtak, 13.09.2007.

Počivao u miru

U dubokoj boli i žalosti javljamo da je u četvrtak 13. rujna 2007. godine, nakon duge i teške bolesti, u 275-om danu života preminuo naš dragi blog Tiny Mouse.
Sahrana našeg dragog nam pokojnika održati će se u petak 14. rujna 2007. godine u 12:00 sati.

Počivao u miru.

Ožalošćeni:
Vlasnica bloga i pokoji slučajni posjetitelj

13.09.2007. u 14:58 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 05.09.2007.

Opet je krenula sezona nespavanja.
Sram me priznati - popila sam Praxiten sinoc. Jos gore je to sto mi to nije prvi. Praxitene mrzim jer me asociraju na narkomane. Mozda zato sto ih je moj bivsi (narkoman) pio.
Jednom me cak poslao u ljekarnu da mu ih kupim. Mora da sam blesavo izgledala dok sam ih kupovala.
Bila sam klinka od nekih 16-17 godina, sto znaci da sam tada izgledala kao da imam najvise 13 godina.
Teta ljekarica me pitala za koga su Praxiteni, a ja sam rekla: "za tatu".
Nisam puno ni slagala, moj bivsi je imao toliko godina da bi mi skoro i mogao biti tata ;)
Eh to su bila dobra stara vremena dok sam zivjela bez imalo mozga.
Dobro, koristila sam mozda 16% mozga, maksimum. To su bila dobra stara vremena kad su mi svi izlasci bili super, a mogla sam ostajati vani najvise do 11. Sada mogu ostati vani koliko hocu, ali mi uglavnom bude toliko dosadno da sam odustala od izlazaka, van idem samo za Bozic, Uskrs i Novu godinu. Eventualno jos koji puta ako me netko nagovori. Radije odem kod dragog ili kod mene doma gledamo TV. Postala sam lijena babetina ;)

05.09.2007. u 18:15 • 4 KomentaraPrint#

četvrtak, 30.08.2007.

Ništa od mojih slobodnih dana u rujnu. Izgleda da ću ipak morati čekati do 12-og mjeseca, šmrc cry
Na poslu je inače o.k., ovih dana i nije bila tako grozna gužva.
Rođendan sam proslavila doma sa rodbinom. Nije mi se dalo nikuda van sinoć jer ujutro šljakam.
U glavi se osjećam kao da još uvijek imam 19-20 godina, ali me (za razliku od onda) sada ujutro svaka koščica boli, vid mi polako otkazuje i ni ne pomišljam na to da ostanem vani iza ponoći. Stalno sam umorna.
Nikako da se naspavam. Nikako da odem spavat prije 12 i onda ujutro pizdim kad se trebam ustati (a još je i pun mjesec).

30.08.2007. u 09:34 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 28.08.2007.

Sutra ću biti godinu starija :)

28.08.2007. u 15:47 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 20.08.2007.

Nisam već dugo pisala.
Nisam imala vremena (a ni volje).
Kod nas na poslu još traju godišnji odmori. Svaka od nas četiri je dobila po dva tjedna slobodno i od danas je i četvrta kolegica na godišnjem. I baš nam ta jedna uvijek fali. Imamo užasno puno posla pa se nas tri koje radimo ubijemo od posla. Danas je malo mirniji dan.
I vrijeme je neko šugavo.
Kad se četvrta kolegica s posla vrati s godišnjeg onda ću ja dobiti još 3 - 4 dana slobodno. I odlučila sam da ću svaki dan ići u toplice. Volim se brčkati u toploj vodi. Ne volim more i hladne bazene. Nije ni čudno, godine su to :) Za koji dan ću napuniti 28 godina. Mislim da neću ništa posebno slaviti, možda odvedem dragog negdje na večeru. Ali zato bi za trideseti rođendan mogla napraviti feštu. Platit ću "Orkestar za vjenčanja i sprovode" da mi svira ;) izuti cipelice i plesati bosa cijelu noć...

20.08.2007. u 10:36 • 0 KomentaraPrint#

srijeda, 18.07.2007.

Lesi se vraća kući

Vratila sam se s godišnjeg odmora. I jučer mi je bio prvi radni dan.
Na poslu i nije tolika gužva kako sam očekivala da će biti. Onaj silni posao koji sam odnijela doma (da ga napravim za vrijeme godišnjeg odmora) naravno nisam ni pipnula. Nisam stigla.
Prvih tjedan dana godišnjeg sam imala generalno spremanje kuće. A prošli tjedan smo ja i dragi skoknuli i do mora (ali samo na 3 dana). Na moru je bilo o.k. Bili smo u jednom hotelu u Selcu (kod Crikvenice).
U Selcu sam bila jednom davno prije (sa tatom, mamom i bratom) i ostalo mi je u lijepom sjećanju pa kad smo tražili mjesto kuda ćemo ići to je bilo prvo mjesto koje mi je palo na pamet. Hotel je bio super samo što nam je već prvu večer puknuo krevet (a nismo čak ni skakali po njemu). U hotelu smo imali bazen koji smo jednom isprobali, ali je voda u njemu bila ledena. Doručak je bio super, a za ostalu klopu ne znam kakva je pošto smo mi uzeli samo noćenje s doručkom - 330,00 kuna po osobi (jedan dan) za sobu s balkonom. Većinu vremena smo proveli spavajući. Svako jutro smo se ustajali oko 8 zato što je doručak bio između 7 i 10, a naveće smo išli spavati oko 1 pa sam ja jedva čekala da se što prije izvalim u krevet i odspavam koji sat. Na plažu nismo ni išli jer moj dragi mrzi sunce i more (i da je po njegovom ne bi nikuda ni išli). Uglavnom meni je bilo o.k. samo što je tamo sve naravno skupo.
Najviše sam se šokirala kad smo u Poreču u jednom restoranu platili pizzu 48 kuna!! A kod nas je pizza manje od 30 kuna, a i osim toga je i veća i bolja. A u tom istom restoranu je jedna jedina jeb... palačinka 35 kuna! (a ja sam dan prije toga pizdila kad smo ja i dragi u Selcu jednu palačinku platili 10 kuna).
10 minuta kartinga 100 kuna.
Odlazak u Plodine u Crikvenici - 100 kuna. Zašto? Zato što su nam izvratili 100 kuna manje. Kažem curi na blagajni da sam dala 200 kuna, a ne 100 - ona zatvori blagajnu, napravi gužvu (ljudi pizde u redu, prebacuju se u drugi), cura izbroji cijeli promet i na kraju kaže da njoj SVE ŠTIMA! I šta sam ja tu onda mogla?! Ako se ikada u našem mjestu otvore Plodine to je trgovina u koju nikada, ali baš nikada neću otići.
Uglavnom, ja i dragi smo odlazak na more (ocjenom od 1 do 5) ocijenili sa 4. Sad naredne dvije-tri godine ne idemo nikuda.
Ovih dana sam u kupovini kompa (još čekam neke dijelove) i do sada sam dogurala do cifre od oko 7800 kuna. Dragi se svaki dan sjeti neke sitnice koju je zaboravio naručiti (modem, zvučnici) tako da cijena svakim danom sve više raste :)
Odlučila sam da neću kupovati komp na čekove nego gotovinom tako da sam totalno očistila štednu knjižicu odnosno lovu koju štedim (i trošim) zadnjih 10 godina :)

18.07.2007. u 13:18 • 4 KomentaraPrint#

četvrtak, 05.07.2007.

NA GODIŠNJEM DO DALJNJEGA

05.07.2007. u 23:11 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007

Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Šta god mi padne na pamet